2016年8月22日 星期一

2016自駕遊第二擊---北海道

8月2日,下午12時,當天文台宣佈下午會落波時,我已經準備就緒,諗住去機場碰下運氣,睇下有冇一個半個機位可以上倒機。可惜,一落車已經見倒一大班沮留嘅旅客塞滿航空公司櫃位,心知不妙。幸好,全靠一位好心嘅地勤人員拯救左我,為我安排左一個去名古屋嘅機位,令我最終能夠成行。真係要衷心感謝呢位好心人﹗
經過濟洲嘅訓練之後,今次去北海道自駕簡值係冇難度呀﹗
天空海濶,想搵個人影都冇,再加上日本嘅衛星定位系統相當完善,
中英文俱備,去邊個景點都得心應手﹗
第一站---富田農場
呢片花田真係冇得頂﹗






四季彩之丘
日之出公園
早起的鳥兒有蟲吃﹗不枉我晨早出發,俾我第一個去到呢片花海,仲一個人都冇添﹗
美瑛--青池
去青池嘅路去,我哋因工程而需要改道,令呢段四十公里嘅路程更有挑戰性。但偉大嘅GOOGLE MAP真係非常利害,馬上為我地提供左另一條路線,花左三十分鐘,我哋順利到達目的地﹗
原來富良隨除左盛産蜜瓜之外,食咖喱都好出名喎﹗
呢間餐廳好特別,非常破舊,有好多蒼蠅飛來飛去,怕污糟的朋友要三思﹗但係呢個咖喱真係相當出色,如果你到櫃枱講一聲"wulululu"就可以添食喇﹗
呢條就喺著名嘅小樽運河,比沙田嘅城門河靚少少﹗
睇尼我應該冬天再尼過嘞﹗

雖然去到行程嘅尾聲,但係千祈吾好錯過新千歲機場呢個景點,有手信,有海鮮,有餐廳,有卡通人物樂園等,大家一定要預留最少兩個鐘尼呢到遊覽呀!


沒有留言:

張貼留言